Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Deze hebben we met de antwoorden op een rij gezet. Misschien staat uw vraag er ook tussen.

 

 

Hoe kan ik een fiets reserveren? 

U kunt eenvoudig en snel een fiets naar keuze reserveren via ons online boekingssysteem. Vervolgens betaalt u de huurprijs met iDEAL. De reservering is dan definitief. 

Ook telefonisch of per e-mail kunt u een reservering plaatsen. U kunt ons bellen op 0118-578799 of mailen naar info@walcherenfietsverhuur.nl.

 

Wat zijn de openingstijden? 

Seizoen 2023 (1 maart t/m 31 oktober) Maandag t/m zaterdag van 11:00 tot 17:30. Zondag gesloten. 

 

Moet er een borg worden betaald? 

Nee, vanaf kalenderjaar 2023 vragen wij geen borg meer. Indien achteraf een verwijtbaar defect wordt geconstateerd dan wordt dit binnen 5 werkdagen gefactureerd aan de huurder. 

 

Is het mogelijk om met contant te betalen? 

Ja, dit is mogelijk. Alleen kunt u dan niet vooraf reserveren. Wij raden u aan om ons een e-mail te sturen voor de beschikbaarheid voordat u komt. 

 

Wat is de laagsteprijsgarantie? 

De laagsteprijsgarantie houdt in dat wij van alle fietsverhuurbedrijven op Walcheren de goedkoopste zijn. Indien u bij een ander fietsverhuurbedrijf een beter aanbod krijgt dan bij ons, passen wij onze prijzen direct aan. De laagsteprijsgarantie geldt niet voor accessoires en voor ééndags-verhuur.  

 

Biedt u groepskortingen aan?

Als uw groep bestaat uit meer dan 10 personen, stuur ons dan een bericht zodat wij u een op maat gemaakte deal kunnen aanbieden.

 

Mag iemand achterop de bagagedrager?

Nee, dit is niet toegestaan. Alleen voor baby's en peuters wordt een uitzondering gemaakt (in combinatie met een kinderzitje). Als u samen wilt fietsen kunt u kiezen voor een tandem. 

 

Ik heb een lekke band! Wat nu?

Een lekke band is heel vervelend maar kan altijd gebeuren. Wij bieden iedere klant een gratis reparatiesetje aan voor vertrek. Afhankelijk van de drukte kunnen we u ter plaatse komen helpen. Lukt het ons niet om binnen 1,5 uur ter plaatse te zijn, dan verwijzen wij u door naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker.   

 

Kan ik een fiets huren voor een halve dag? 

Dit is mogelijk maar niet tegen gereduceerd tarief. Wij hanteren een vast dagtarief. 

 

Wanneer moet ik de fietsen terugbrengen? 

Wij verwachten de fietsen vóór 17:30 terug. Lukt dat bij u niet, neem dan even contact op. 

 

Bezorgen jullie ook fietsen? 

Nee, vanaf 2023 bieden wij geen bezorgservice meer aan. Dit heeft te maken met extreme drukte en een tekort aan mankracht. 

 

Wat voor merk fietsen verhuren jullie? 

Onze standaardfietsen en fietsen met terugtraprem zijn vrijwel allemaal van het merk Union (Type: Curb L53). Onze elektrische fietsen zijn van de merken Gazelle (Type: Innergy) en Giant (Type: Twist). Onze tandems zijn van het merk Sparta (Type: Go Double) en onze bakfietsen zijn van het merk Babboe (Type Big). 

 

Zijn de fietsen voorzien van een slot?

Ja, elke fiets is voorzien van een slot. Laat de sleutel nooit in het slot zitten en zet de fiets altijd goed op slot. U kunt eventueel een extra slot huren bij ons. 

 

Ik ben mijn fietssleutel kwijt!

Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Wij rekenen €15,- voor een vervangende sleutel. 

 

Kan ik mijn reservering annuleren?

U kunt uw reservering kosteloos binnen 24 uur annuleren. Heeft u al betaald? Dan krijgt u binnen 5 werkdagen het geld teruggestort op uw rekening. 

 

Verhuren jullie ook elektrische tandems/bakfietsen? 

Momenteel (2023) verhuren wij nog geen elektrische tandems/bakfietsen. 

 

Verhuren jullie ook kinder-aanhangers? 

Momenteel (2023) verhuren wij nog geen kinder-aanhangers. Wel kunt u een fiets huren met één of twee kinderstoeltjes. 

 

Ik ben niet tevreden met de geleverde dienstverlening en/of de gehuurde fietsen. Wat kan ik doen? 

Neem direct contact met ons op als u niet tevreden bent. Wij zullen er alles aan doen om u te helpen. 

 

Staat uw vraag er niet tussen, stuur ons een bericht;