Veel vragen zijn ons al eens gesteld. Deze hebben we met de antwoorden op een rij gezet. Misschien staat uw vraag er ook tussen.

 

 

Hoe kan ik een fiets reserveren? 

U kunt eenvoudig en snel een fiets naar keuze reserveren via ons online boekingssysteem. Vervolgens betaalt u de huurprijs met iDEAL. De reservering is dan definitief. 

Ook telefonisch kunt u een reservering plaatsen. U kunt ons bellen op 0118-578592. 

 

Wat zijn de openingstijden? 

Hoogseizoen (1 april t/m 31 augustus): Maandag t/m zondag van 10:00 tot 17:30. 

Laagseizoen (1 september t/m 31 maart) Maandag t/m zaterdag van 11:00 tot 17:30. Zondag gesloten. 

 

Moet er een borg worden betaald? 

Ja, de borg dient (bij voorkeur contant) te worden betaald zodra de fietsen worden afgehaald of bezorgd. De borgsom bedraagt €25,- voor een kinderfiets, standaardfiets en mountainbike. Voor een e-bike, bakfiets en tandem bedraagt de borg €50,- per stuk. Na afloop van de huurperiode ontvangt u de borg uiteraard weer terug als de fiets weer in originele staat wordt teruggebracht. 

 

Is het mogelijk om met contant te betalen? 

Ja, dit is mogelijk. Alleen kunt u dan niet vooraf reserveren. Wij raden u aan om ons even te bellen voor de beschikbaarheid voordat u komt. 

 

Wat is de laagsteprijsgarantie? 

De laagsteprijsgarantie houdt in dat wij van alle fietsverhuurbedrijven op Walcheren de goedkoopste zijn. Indien u bij een ander fietsverhuurbedrijf een beter aanbod krijgt dan bij ons, passen wij onze prijzen direct aan. 

 

Biedt u groepskortingen aan?

Als uw groep bestaat uit meer dan 10 personen, stuur ons dan een bericht zodat wij u een op maat gemaakte deal kunnen aanbieden.

 

Mag iemand achterop de bagagedrager?

Nee, dit is niet toegestaan. Alleen voor baby's en peuters wordt een uitzondering gemaakt (in combinatie met een kinderzitje). Als u samen wilt fietsen kunt u kiezen voor een tandem. 

 

Ik heb een lekke band! Wat nu?

Een lekke band is heel vervelend maar kan altijd gebeuren. Wij bieden iedere klant een gratis reparatiesetje aan. Afhankelijk van de drukte kunnen we u ter plaatse komen helpen. Lukt het ons niet om binnen 1,5 uur ter plaatse te zijn, dan verwijzen wij u door naar de dichtstbijzijnde fietsenmaker.  

 

Kan ik een fiets huren voor een halve dag? 

Dit is mogelijk maar niet tegen gereduceerd tarief. Wij hanteren een vast dagtarief. 

 

Wanneer moet ik de fietsen terugbrengen? 

Wij verwachten de fietsen voor 17:30 terug. Lukt dat bij u niet, neem dan even contact op.

 

Bezorgen jullie ook fietsen? 

Jazeker, wij bezorgen in heel Walcheren. Na de verhuurperiode halen we de fietsen weer bij u op. Wij rekenen voor deze service €25,-. De bezorgronde is dagelijks tussen 11:00 uur en 12:00 uur. De ophaalronde is tussen 16:30 uur en 17:30 uur. U wordt 10 minuten van te voren gebeld. 

 

Zijn de fietsen voorzien van een slot?

Ja, elke fiets is voorzien van een slot. Laat de sleutel nooit in het slot zitten en zet de fiets altijd goed op slot. U kunt eventueel een extra slot huren bij ons. 

 

Ik ben mijn fietssleutel kwijt!

Dit kan natuurlijk altijd gebeuren. Wij rekenen €15,- voor een vervangende sleutel. 

 

Kan ik mijn reservering annuleren?

U kunt uw reservering kosteloos binnen 48 uur annuleren. Heeft u al betaald? Dan krijgt u binnen 5 werkdagen het geld teruggestort op uw rekening. 

 

Staat uw vraag er niet tussen, stuur ons een bericht;